"Η πειρατεία σκοτώνει την μουσική". Αυτό ήταν το concept για μια σειρά από αφίσες της διαφημιστικής εταιρίας TBWA. Η καμπάνια αφορούσε το περιοδικό First Floor Under (νομίζω ότι τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ), του οποίου το πρώτο τεύχος θα είχε αφιέρωμα στην μουσική πειρατεία. Το σκεπτικό ήταν η δημιουργία αφισών με γνωστούς καλλιτέχνες (πχ. Jim Morrison ή Elvis Presley) "φτιαγμένοι" από cd! Αν κρίνω δε, απ' την νεκρική τους στάση προκύπτει η πρώτη φράση (και γνωστό σλόγκαν της μουσικής βιομηχανίας) του κειμένου...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου