Domenica:"Μια ματιά σου μπορεί" (Δελτίο τύπου+video)

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ένα ακόμα μονοπλάνο του ιταλού σκηνοθέτη Domenico Fusco που ξέρει να δίνει με τον καλύτερο τρόπο εικόνα στα τραγούδια των Domenica.

Σκηνοθεσία: Domenico Fusco
Κάμερα: Claudia Michillis
ευχαριστούμε τους: Δανάη Γερουλάκου,Lorenzo Caccia,Tina Pfaeffle
Το «Μια ματιά σου μπορεί» διανέμεται ψηφιακά από τη WARNER

Απόψε είναι ήσυχα κοιμήθηκε η πόλη
αστράφτει ο θόλος τ'ουρανού και εγώ είμαι αλλού
Πηγαινοέρχομαι αργά στο ίδιο μονοπάτι
Είναι ο κόσμος μου παντού παντού και η ψυχή μου

Μια ματιά σου μπορεί να με βρει και το μέλλον μπροστά να κοιτάξω
Είν' αυτό που μου δίνει ζωή και χαρίζει φτερά να πετάξω
Μια ματιά σου μπορεί να με βρει και το μέλλον μπροστά να κοιτάξω
Είν' αυτό που μου δίνει ζωή και με σπρώχνει σ'αγαπώ να φωνάξω

Και νοσταλγώ το πρίν και το μετά
Που κανείς δεν ξέρει κι η νύχτα σ' έχει φέρει
Και συναντιόμαστε ξανά στη χθεσινή μας μοναξιά
Και συναντιόμαστε ξανά σαν το πουλί που ξαγρυπνά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hottest Rockstar Daughters

POPULAR POST (last month)

Recent Comments

Popular posts

 
Copyright © 2010-2024 ROCKA ROLLA Inspired by BALADEUR.
Εγκατάσταση προτύπου και Επιμέλεια...

Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates